سایت های کاریابی ترکیه

کاریابی ترکیه

کار در ترکیه

ترکیه کشوری توریستی با رشد اقتصادی مثبت است که به لطف مهاجران زیاد طی سال‌ها اخیر توانسته صنایع متعددی را ایجاد کند. به همین سبب، مهاجران زیادی از جمله ایرانیان برای درآمدزایی و حتی زندگی عازم این کشور می‌شوند. سایت های کاریابی ترکیه مزایای منحصربفردی را برای سرمایه گذاران و مهاجران خارجی تدارک دیده‌ اند تا آن ها را ترغیب به سفر و اخذ اقامت ترکیه کنند. امری که می‌تواند اقتصاد ترکیه را با رشد قابل توجهی مواجه سازد.

کاریابی ترکیه

فرصت های شغلی در ترکیه

اگر نگاهی به لیست سایت های کاریابی ترکیه بیاندازید، خواهید دید که طیف وسیعی از شغل‌ها در آن وجود دارد. اما، با توجه به نوع اقتصاد ترکیه که با صنعت توریست گره خورده، اغلب شغل ها حول محور آن می‌چرخد. همچنین شما می توانید در مقاله پردرآمدترین مشاغل ترکیه لیستی از شغل های پولساز این کشور را مشاهده کنید.

در ادامه مشاغل مورد نیاز کارفرمایان ترکیه ای را به تفکیک جنسیت معرفی می‌کنیم:

فرصت های شغلی در ترکیه برای آقایان

مشاغل مورد نیاز در ترکیه برای آقایان اغلب در حوزه‌های فنی، خدماتی، توریستی و ساختمانی خلاصه می‌شوند.

  • کار در رستوران
  • تور لیدر
  • خیاط لباس
  • طراح مد و لباس
  • چرم‌ دوزی
  • تعمیرکار
  • نجار
  • کفاش
  • فروشندگی
  • کار در آشپزخانه های بزرگ و کوچک
  • بسته بندی پوشاک
  • کارگر ساده
  • کارگر ساختمان
  • طراح دکور و دیزاین

____________________________________________________________
بیشتر بخوانید: راه اندازی کسب و کار در ترکیه
____________________________________________________________

کاریابی ترکیه

فرصت های شغلی در ترکیه برای خانم ها

با مشاهده سایت های کاریابی ترکیه متوجه خواهید شد که مشاغل مورد نیاز در ترکیه برای خانم‌ها اغلب در حوزه‌های پزشکی، خدماتی، توریستی و مد خلاصه می‌شوند.

  • بسته بندی پوشاک
  • خیاطی
  • آرایشگری
  • تور لیدری
  • فروشندگی
  • بازاریابی
  • منشی گری
  • بازیگری
  • گارسون رستوران
  • مهمانداری
  • پرستاری

سایت های کاریابی ترکیه

سایت های کاریابی ترکیه

در ادامه فهرستی از معتبر ترین سایت کاریابی ترکیه را به شما معرفی می‌کنیم:

1. Turkey Talent

وب‌سایت Turkey Talent به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا مشاغل خود را در سایت منتشر کنند و به دنبال جذب کارکنان و کارمندان در سراسر جهان باشند.

مشاغل ایجاد شده در این سایت همانند سایت های کاریابی کشور خودمان نظیر پونیشا و جابینجا به ترتیب تاریخ و ساعت انتشار به صورت قدیمی و جدید فهرست می‌شوند و مرتباً به روز می‌شوند. بزرگترین مزیت این سایت امکان جستجوی مشاغل متناسب با  مهارت‌ها، علایق و عنوان شغلی کارجویان می‌باشد. این سایت انواع مختلفی از مشاغل را تقریباً در هر بخش و هر زمینه‌ای نظیر کشاورزی، مهمانداری، خدماتی، گردشگری، فروشندگی، امور بانی و امور مالی، کار ساختمانی و بسیاری دیگر نشان می‌دهد.

2. Jobs in Ankara

مشاغل منتشر شده در وب سایت Jobs in Ankara اغلب برای متخصصان انگلیسی زبان تدارک دیده شده است. اغلب شغل‌های موجود در این وب‌سایت دوره‌های آموزشی آنلاین را به تمامی کارجویان پیشنهاد می‌دهند تا با جزئیات کسب و کار آن‌ها آشنا شوند. افراد جویای کار می‌توانند با ارسال رزومه خود به کارفرمایان و شرکت در دوره‌های آنلاین در انتظار پذیرش از سوی آن‌ها بمانند.

3. Yenibiris.com

یکی دیگر سایت های کاریابی ترکیه وب‌سایت Yenibiris.com است که روزانه حدود 10 هزار شغل جدید منتشر می‌کند. این سایت با داشتن هویت بصری زیبا و رابط کاربری آسان برای آن دسته از افرادی که آشنایی زیادی با فضای وب ندارند، ایده‌آل می‌باشد.

سایت کاریابی yenibiris

از مهمترین مزایای این سایت می‌توان به ارائه مشاغل در همه رده‌ها و صنف‌ها و همچنین ثبت نام رایگان اشاره کرد. برای سهولت در جستجوی شغل مورد نظر خود، اپلیکیشن آن را از فروشگاه Apple و پلی استور دانلود کنید.

4. Kariyer

وب‌سایت Kariyer.net به عنوان یکی از بهترین پورتال های کسب و کار بهترین رشته های شغلی را برای متخصصان، پرسنل خدماتی، مدیران، فارغ‌التحصیلان جدید، کارگران و حتی معلولان فراهم می‌کند. از مزایای این وب‌سایت می‌توان به امکان جستجوی مشاغل متناسب با مهارت‌ها، علایق، عنوان شغلی بر اساس استان، شهر و حتی حومه اشاره کرد.

5. Career jet

وب‌سایت Career jet یکی از بهترین سایت های کاریابی ترکیه است که امکان مصاحبه آنلاین و جستجوی فرصت‌های شغلی براساس مهارت‌ها را فراهم می‌کند. تنها نتکه منفی این سایت، زبان ترکی آن است که این مسئله کار را برای کارجویان بین‌المللی و غیر ترک زبان سخت می‌کند.

6. indeed.com

وب‌سایت tr.indeed.com نسخه ترکی بزرگترین سایت کاریابی در جهان یعنی indeed.com است. این سایت فرصت‌های شغلی را برای تمامی کارجویان با طیف‌های مختلف فراهم می‌کند. شما می‌توانید مشاغل مورد نظر خود را بر اساس کلمات کلیدی، شرکت‌ها، عناوین شغلی و شهرها فیلتر و جستجو کنید.

سایت کاریابی indeed

افراد جویای کار همچنین می‌توانند سابقه جستجوی شغلی خود را ذخیره کرده و همچنین هنگام انتشار مشاغل جدید در سایت از طریق ایمیل، نوتیفیکیشن دریافت کنند. برای جلب نظر کارفرمایان رزومه خود را در سایت ثبت و مشاغلی را انتخاب کنید که با مشخصات شما مطابقت داشته باشند.

7. English Jobs Turkey

پورتال English Jobs Turkey از جمله سایت های کاریابی ترکیه است که فرصت‌های شغلی را برای مدرسان زبان انگلیسی در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه فراهم می‌کند. شما با ورود به این سایت می‌توانید صدها شغل آموزش زبان انگلیسی را در ترکیه پیدا کنید. کافیست رزومه خود را بارگذاری کنید و همین حالا درخواست دهید.

8. Secret CV

کارجویان در وب‌سایت Secret CV می‌توانند مشاغل را بر اساس مهارت، میزان دستمزد، شهرها و … فیلتر و جستجو کنند. برای جلب نظر کارفرمایان بهتر است رزومه خود را در سایت ثبت و مشاغلی را انتخاب کنید که با مشخصات شما مطابقت داشته باشند. برای سهولت دسترسی به خدمات سایت می‌توانید نسخه اندروید و ios آن را از App Store یا فروشگاه Google Play دانلود کنید.

9. Teach a way

از دیگر سایت های جستجوی کار در ترکیه می‌توان به وب‌سایت Teach a way اشاره کرد. این وب‌سایت مخصوص مشاغل مختلف در حوزه آموزش و تدریس طراحی شده است. به طوری که کارجویان می‌توانند مشاغلی در حوزه‌های تدریس مباحث علوم تربیتی، تدریس مباحث باستان شناسی و فرهنگی، تدریس مباحث مربوط به ترید و بورس، تدریس زبان و … را مشاهده نمایند.

سایت کاریابی teach a way

10. Astrazeneca

وب‌سایت Astrazeneca به عنوان مرجعی برای یافتن مشاغل مختلف در ترکیه راه‌اندازی شده است. شما می‌توانید مشاغل را در دسته‌های مختلف بر اساس سطح مهارت و علایق خود فیلتر و جستجو کنید. Astrazeneca یک سایت شغلی زیبا از نظر بصری است که همواره تلاش می‌کند تا میزان رضایت کاربران از محیط سایت و کار کردن با ابزارها را ارتقا بخشد.

11. Craigslist

وب‌سایت Craigslist یکی از مشهورترین سایت های کاریابی ترکیه می‌باشد. این سایت طیف وسیعی از مشاغل را برای اهالی ترکیه و همچنین کارجویان خارجی پوشش می‌دهد.

سایت کاریابی craigslist

جمع‌بندی

تمامی سایت های کاریابی در ترکیه که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد، مطمئناً در جستجوی شغل مناسب در این کشور به شما کمک می‌کنند. بسیاری از مشاغل در این سایت‌ها در انتظار کارجویان حرفه ای مثل شما هستند.

به عنوان کسی که سال‌ها در کشور ترکیه مشغول به کار بوده، توصیه می‌کنم، دیگر نباید برای شروع جستجو برای یافتن شغل ایده‌ال خود تردید کنید. باید گفت که شما با شغل رویایی خود تنها چند کلیک فاصله دارید. بنابراین، همین حالا به یکی از وب‌سایت های فوق مراجعه کرده و رزومه خود را بارگذاری کنید.

سوالات متداول

آیا فرصتهای شغلی در ترکیه برای ایرانیان وجود دارد؟

بله، فرصت‌های شغلی متعددی در ترکیه وجود دارد که منتظر ارسال پیشنهاد از طرف شما هستند. با مطالعه مقاله فوق، مطمئن هستیم که تعداد مشخصی از افراد جویای کار خواهند توانست به صورت آنلاین شغل پیدا کنند.

چگونه می توانم در ترکیه کار پیدا کنم؟

شما می‌توانید با ارسال درخواست شغل آنلاین در سایت های کاریابی ترکیه یا گرفتن پیشنهاد کار از سوی شرکت های ترک تبار شغل پیدا کنید. کارجویان خارجی، قبل از کار در ترکیه باید از سوی کارفرمایان ترک تبار پیشنهاد کار دریافت کنند. هنگامی که به شما پیشنهاد کار داده می‌شود، کارفرمای مربوطه باید از اداره مهاجرت ترکیه درخواست مجوز کار برای شما کند زیرا بدون مجوز کار نمی‌توانید در ترکیه کار کنید.

آیا می توانم با ویزای توریستی در ترکیه کار کنم؟

خیر، گردشگران مجاز به کار کردن در ترکیه نیستند. گردشگران خارجی، در مرحله اول، برای کار به مجوز اقامت نیاز دارند. برای اطلاعات بیشتر مقاله روش های اخذ اقامت توریستی ترکیه را مطالعه فرمایید.

بهترین فرصت های شغلی برای کار در ترکیه کدامند؟

صنایعی که در ترکیه درآمد خوبی دارند عبارتند از: کار در رستوران، تورلیدر، خیاط لباس، طراح مد و لباس، چرم‌دوزی، تعمیرکار، نجار، کفاش، فروشندگی، کار در آشپزخانه‌های بزرگ و کوچک، بسته‌بندی پوشاک، کارگر ساده، کارگر ساختمان، طراح دکور و دیزاین، بسته‌بندی پوشاک، خیاطی، آرایشگری، تورلیدری، فروشندگی، بازاریابی، منشی‌گری، بازیگری، گارسون رستوران، مهمانداری، پرستاری و … .

آیا شاغلان خارجی در ترکیه امنیت دارند؟

بله، این سوالی است که اکثر خارجی ها می‌پرسند زیرا مواردی در کشور های دیگر وجود داشته که خارجی های زیادی مورد حمله و ضرب و شتم قرار می‌گیرند و اموال آن ها توسط تبهکاران به سرقت می‌رود. اما در مورد ترکیه این طور نیست. ترکیه مکانی امن برای همه خارجیان است.

2 thoughts on “سایت های کاریابی ترکیه

  1. خیلی هم عالی بنده استفاده عالی کردم از این سایتای کاریایی ترکیه خیلی به دردم خورد کار خوبی پیدا کردم تو استانبول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

واتس اپ