اجاره خانه در استانبول (کوتاه مدت و سالانه) + نکات مهمی که باید در حین اجاره رعایت شود

چگونه در استانبول خانه اجاره کنیم؟

فهرست موضوعات

استانبول؛ شهری ایده آل برای اجاره خانه

بر طبق آمارهای منتشر شده توسط دولت ترکیه، درخواست اجاره خانه در استانبول توسط افراد خارجی، در حال افزایش است. اما شاید بپرسید: «چرا افراد از سراسر جهان برای زندگی به این کشور می روند؟». در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که ترکیه کشوری جذاب بوده که توسط خطوط ساحلی زیبا احاطه شده است. از سوی دیگر، این کشور بافت تاریخی خاصی دارد که با جاذبه های طبیعی تلفیق شده است. در این بین، بسیاری از ایرانیان به دنبال اجاره خانه در استانبول هستند. زیرا این شهر موقعیت جغرافیایی و بافت فرهنگی خاصی دارد. اما اجاره ملک در استانبول می تواند یک تجربه استرس زا باشد، به خصوص برای کسانی که برای اولین بار به این شهر می روند و اطلاعات زیادی در این مورد ندارند.

شما برای اجاره خانه در شهر استانبول، باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید و اگر مراقب نباشید، ممکن است در دام کلاهبرداران بیفتید. از این رو در این مطلب، مروری بر نکات مهم اجاره خانه در استانبول داریم.

قیمت اجاره خانه در استانبول چقدر است؟

مهاجران و کسانی که برای اولین بار به استانبول وارد می شوند، به زودی متوجه خواهند شد که هزینه اقامت اصلی ترین هزینه آن ها خواهد بود. در این بین، نواحی مرکزی شهر و خط ساحلی، مناسب کسانی هستند که قصد اجاره خانه در بالاشهر استانبول را دارند. توجه داشته باشید که متوسط نرخ اجاره خانه در استانبول حدود 3500 الی 5000 لیر برای یک خانه 100 متری است. حداقل اجاره خانه در استانبول نیز حدود 2500 تا 3000 لیر برای یک ملک 100 متری می باشد. البته در نواحی مرکزی شهر و در مناطقی که دانشگاه ها هستند، میزان اجاره خانه در استانبول به لیر تا 8500 الی15000 افزایش می‌یابد.

قیمت اجاره خانه در استانبول

اجاره آپارتمان های مبله در این شهر حدود 25 تا 30 درصد بیشتر است. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که هر ساله میانگین قیمت اجاره خانه در استانبول حدود 30 درصد افزایش می‌یابد. لازم به ذکر است که برای به دست آوردن قیمت اجاره خانه در استانبول به پول ایران، می توانید به وب سایت هایی که در زمینه املاک در خارج از کشور فعالیت دارند، مراجعه کرده و اطلاعات به‌روز را کسب کنید.

بهترین منطقه استانبول برای اجاره خانه کجاست؟

برخی از محله های آرام استانبول درست در مرکز شهر قرار دارند، در حالی که برخی دیگر از مرکز شهر دور هستند. با این حال، همه آن ها یک چیز مشترک دارند و یک زندگی آرام به دور از هیاهوی محیط‌های شهری را برای شما فراهم می کنند. در ادامه، با چند گزینه برای انتخاب بهترین جا برای اجاره خانه در استانبول آشنا می‌شویم.

7433 لیر

آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر

15388 لیر

آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر

4349 لیر

آپارتمان 1 خوابه در حاشیه شهر

8362 لیر

آپارتمان 3 خوابه در حاشیه شهر

منطقه بیلیکدوزو

بیلیکدوزو (Beylikduzu) یکی از مناطقی است که سابقه طولانی شهرنشینی ندارد، اما نمونه خوبی از یک شهر منظم است که فضایی آرام دارد. قیمت اجاره سوئیت در استانبول و منطقه بیلیکدوزو حدود 1000 لیر است. با توجه به اینکه قیمت هر متر مربع مسکن در این منطقه در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است، می توان اجاره ملک در منطقه بیلیکدوزو را به عنوان یک سرمایه گذاری سودآور در املاک نیز در نظر گرفت. البته این منطقه بیشتر برای کسانی مناسب است که قصد اجاره خانه در استانبول سالانه را دارند.

منطقه یشیلکوی

یشیلکوی (Yeşilköy) که به باکرکوی متصل است، روی دریا قرار دارد. این منطقه آرام با تاریخ غنی، صنعت ماهیگیری و محیط جذابش، گزینه ای ایده آل برای اجاره آپارتمان در استانبول می باشد. البته میزان اجاره ها در این منطقه بسیار بالاتر از میانگین قیمت اجاره ملک در استانبول و باکرکوی است.

آجی بادم، یکی از بهترین مناطق برای اجاره خانه در استانبول

یکی از قدیمی ترین محله های کادیکوی (Kadıköy)، آجی بادم است که یکی از 5 محله برتر استانبول برای زندگی به شمار می رود و فضای منحصربه فردی دارد. اگر قصد اجاره آپارتمان ارزان در استانبول برای یک سال را دارید، می توانید در این محله به دور از ترافیک و سر و صدا زندگی کنید.

منطقه جهانگیر

جهانگیر در نزدیکی خیابان استقلال قرار دارد که همیشه مملو از جمعیت است. البته این محله علی رغم موقعیتی که دارد، بسیار آرام می باشد. منطقه جهانگیر با قصابی ها، خواربار فروشی ها و کافه هایش، ویژگی های منحصربه فرد خود را حفظ کرده است. کسانی که مایل به اجاره سوئیت در استانبول هستند، می توانند در این منطقه، زندگی آرامی داشته باشند.

منطقه مودا

مودا (MODA) یکی از مناطقی است که محبوبیت آن در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. در واقع، افراد بسیاری از سمت اروپایی استانبول به سمت آناتولی و مودا آمده اند. این محله یکی از محله های کادیکوی که در عین آرامش، زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد. شما می توانید آرامش را در ساحل و غذاهای لذیذ را در کافه ها و رستوران های مودا بیابید. علاوه بر این، زمین های بازی کودکان و مناطق مخصوص حیوانات خانگی، این محله را به یکی از محله های دوست داشتنی استانبول تبدیل کرده اند.

بهترین سایت اجاره خانه در استانبول را می شناسید؟

در حین جست و جو در محله یا شهر مورد نظر خود، احتمالا با تبلیغات و تابلوهایی برای اجاره خانه مواجه می شوید. در واقع، دفتر مشاوره املاک محلی (emlakçı) بهترین موارد از فایل های اجاره خانه در استانبول را در آگهی های مختلف منتشر می‌کنند. اگر می‌خواهید در مورد محله یا منطقه ای که قصد زندگی در آن را دارید، تحقیق کنید، می توانید از مغازه ها یا همان باکال ها، سوالات خود را بپرسید. همچنین می توانید به دفتر رئیس منطقه بروید و از آن ها پرس و جو کنید. ممکن است آن ها شما را به دوستان یا خانواده خود معرفی کنند و خانه هایی را به شما نشان دهند که در هیچ املاکی نمی توان آن ها را پیدا کرد.

بهترین سایت اجاره خانه در استانبول

با این حال، اگر می خواهید جست و جوی خود را پیش از رسیدن به کشور ترکیه، آغاز کنید، اینترنت بهترین گزینه خواهد بود. برترین وب سایت ها برای رهن و اجاره خانه در استانبول، «sahibinden.com» و «hurriyetemlak.com» هستند. در واقع، می توانید با مراجعه به این وب سایت ها، آگهی های متعددی مبنی بر اجاره‌ ماهانه یا سالانه خانه‌ را ببینید.

در حالی که می توانید از سایت هایی نظیر Hürriyet Emlak و Sahibinden استفاده کنید، باید بدانید که این پلتفرم ها فهرست بندی دقیقی ندارند و معمولا کیفیت عکس هایی که از خانه‌ها قرار می دهند، متوسط است. از این رو، بهتر است به محله مورد نظر خود بروید و شخصا به دفاتر املاک مراجعه کنید. اغراق نیست اگر بگوییم که می توانید بیش از 20 مورد را در یک بعد‌از‌ظهر با مراجعه به دفاتر مختلف ببینید و بررسی کنید. همچنین اگر یه دنبال اجاره خانه لاکچری در استانبول هستید، املاک ها می توانند شما را کمک کنند.

چگونه در استانبول خانه اجاره کنیم؟

برای اجاره خانه در استانبول، می توانید به مشاورین املاک مراجعه کنید. در واقع، دفاتر مشاوره املاک به طور گسترده در تمام محله های شهر استانبول پراکنده شده اند. از سوی دیگر، اجاره خانه از طریق املاک، مزایای متعددی دارد. اول از همه، فراوانی این دفاتر به معنای فراوانی گزینه ها است. همچنین در هنگام مراجعه به دفاتر مشاوره املاک، می توانید مطمئن باشید که تمام قراردادها قانونی هستند و حقوق شما به عنوان مستاجر رعایت می شود. به تعبیر دیگر، در این شیوه، راه را برای مالکانی که قصد سوء استفاده از شما را دارند، بسته می شود.

افرادی که قصد اخذ اقامت ترکیه با اجاره خانه در استانبول را دارند، می توانند با مراجعه به دفاتر املاک‌، شانس خود برای اخذ اقامت را افزایش دهند. زیرا در این دفاتر، قراردادهایی یکساله مبنی بر اجاره خانه لوکس در استانبول تنظیم می کنند که در هنگام درخواست اجازه اقامت، برای تایید محل سکونت کاربرد دارند و به نوعی، تمکن مالی شما را نیز اثبات می کنند.

چگونه در استانبول خانه اجاره کنیم؟

زمانی که به دفاتر املاک مراجعه می کنید، مشاورین می توانند بلافاصله خانه هایی که مطابق با معیارهای شما هستند را به شما نشان دهند، اما این امکان در وب‌سایت ها فراهم نیست. البته، اجاره خانه از طریق املاک، گران است. در این روش، شما باید مبلغی معادل با 12٪ از اجاره ماه اول را به این دفاتر بپردازید. از سوی دیگر، اکثریت قریب به اتفاق مسکن های موجود در املاک ها، بدون مبلمان هستند، بنابراین اگر قصد اجاره خانه فرنیش در استانبول را دارید، این دفاتر نمی توانند به شما کمک کنند. در واقع، برای افرادی که قصد اقامت طولانی مدت را ندارند، اجاره خانه با وسایل در استانبول، یک گزینه ایده آل است. زیرا خرید مبلمان و مابقی وسایل در یک بازه زمانی کوتاه، دشوار و هزینه بر است.

نکات مهم برای اجاره خانه از طریق دفاتر مشاوره املاک

در موارد نادر، مشاورین املاک‎ ها نیز از افراد خارجی سوء استفاده می کنند. از این رو، نباید مبادله مالی غیررسمی انجام دهید و در صورت امکان، بهتر است یکی از افراد محلی را همراه خود به این دفاتر ببرید و از او بخواهید که قرارداد را بررسی کند. در این بین، شما باید علاوه بر آشنایی با نحوه اجاره خانه در استانبول، با زبان ترکی نیز آشنا باشید.

بسیاری از دفاتر املاک بسته به اینکه شما چه کسی هستید، تصمیم می گیرند که کدام خانه ها را به شما نشان دهند. در واقع، بسیاری از صاحبخانه ها ترجیح می دهند به خارجی ها، افراد مجرد و جوانان، خانه اجاره ندهند. اما گفت و گو در زندگی در ترکیه، اهمیت بالایی دارد و خوشبختانه در مورد اجاره خانه، این رویکرد به نفع شماست. بدیهی است که اجاره درخواستی سقف اجاره است. بنابراین، زمانی که صاحبخانه را ملاقات کردید، می توانید سعی کنید این مبلغ را پایین بیاورید.

می توانید خانه را مستقیم از مالک اجاره کنید

در مقایسه با مراجعه به دفاتر املاک، روند اجاره از مالک ساده تر است و اگر همه چیز خوب پیش برود، یک گزینه ایده آل برای یک فرد خارجی خواهد بود. در واقع، شما افراد زیادی را پیدا خواهید کرد که می خواهند به طور خاص خانه های خود را به خارجی ها اجاره دهند. اگر برایتان سوال است که چرا چنین خوسته ای دارند، باید بگوییم که احتمالا آن ها انتظار دارند شما بیش از چند سال در خانه شان بمانید.

اجاره خانه در استانبول مستقیم از مالک

مواردی که مالکان مستقیما به شما پیشنهاد می دهند، اغلب مبله هستند و نسبت به مواردی که مشاورین املاک به شما پیشنهاد می دهند، ظاهری مدرن تر دارند. از سوی دیگر، اغلب این خانه ها شامل تمام امکاناتی می شوند که برای زندگی نیاز دارید و به احتمال زیاد صاحبخانه کمی با زبان انگلیسی آشناییت دارد.
لازم به ذکر است که در روش اجاره مستقیم از مالک هم می توان قراردادها تنظیم کرد (مخصوصا برای کسانی که قصد اخذ اقامت ترکیه را دارند). البته این روش معایبی هم دارد. در واقع، جدا از اینکه گزینه های کمتری برای انتخاب وجود دارد، ممکن است این دسته از مالکان نرخ بالاتری نسبت به افراد محلی از شما دریافت کنند.

نکات مهم برای مذاکره با مالکان

اگر مالکان خدمات آب و برق را در هزینه اجاره شما لحاظ می کنند، بپرسید که شرایط برای فصل زمستان چگونه است. زیرا نرخ انرژی در فصول سرد بسیار گران می شود و ممکن است کنترل سیستم گرمایش در دست مالک باشد. در نتیجه، سیستم را به نحوی تنظیم می کند که کمترین میزان انرژی مصرف شود.

برخی صاحبخانه ها از موقعیت آسیب پذیر خارجی ها به طرق مختلف سوء استفاده می کنند. در واقع، اجاره بها را به شکل خودسرانه افزایش می دهند یا شما را وادار به نقل مکان پیش از تاریخ توافق شده، می کنند. درباره مواردی مانند تعمیرات، عدم بازگرداندن پول پیش و … نیز باید توافق کنید. از این رو، توصیه ما این است که قرارداد اجاره را در محضر تنظیم کنید. سعی کنید تا حد امکان در روابط خود با مالک محتاط باشید. برای مثال، پرداخت ها را از طریق بانک انجام دهید. همچنین اگر قرار است هزینه خدمات را پرداخت کنید، کپی رسیدها را درخواست کنید تا مطمئن شوید که مبلغی اضافی از شما دریافت نمی شود.

اجاره خانه مبله در استانبول از طریق آژانس ها

برای اجاره خانه در استانبول می توانید به آژانس‌هایی مانند Blueground مراجعه کنید که آپارتمان های مبله ممتاز را در برخی از برترین محله های شهر ارائه می‌ دهند. همچنین کسانی که در خارج از ترکیه هستند، می توانند از طریق Blueground، خانه ها را به صورت آنلاین رزرو کنند تا پس از سفر به ترکیه، مستقیما از فرودگاه به خانه خود بروند. از سوی دیگر، این خانه های مبله وای فای، وسایل برقی و همه اثاثیه مورد نیاز شما را دارند.

اجاره خانه مبله در استانبول از طریق آژانس ها

معمولا آژانس هایی مانند Blueground خانه های مبله را برای بازه های زمانی بیش از 30 روز اجاره می دهند، البته در بسیاری از موارد، می توانید تمام مدت اقامت خود در استانبول را در یکی از خانه ها سکونت داشته باشید. لازم به ذکر است که برای کسانی که تازه شروع به یادگیری زبانی ترکی کرده اند، پشتیبانی مداوم از طریق برنامه تلفن همراه به زبان انگلیسی در دسترس است. همچنین برای خدماتی مانند نظافت و تعمیرات، می توان تنها با چند کلیک یا در برنامه موبایل Blueground، درخواست داد.

اجاره سوئیت یا آپارتمان مشترک در استانبول

اگر به دنبال یک گزینه راحت و ارزان برای اجاره خانه در استانبول هستید، سوئیت ها یا آپارتمان های مشترک را انتخاب کنید. این موارد تقریبا مبله هستند و تنظیم قرارداد متناسب با مدت اقامت در این روش، آسان تر است.

این معایب خانه های مشترک منحصر به کشور ترکیه نیستند. زیرا به طور کلی، زندگی با هم خانه ها، مشکلات خاص خود را دارد. البته در اینجا مواردی وجود دارد که باید مراقب آن ها باشید. اول، مطمئن شوید که برای یک اتاق بیش از حد پول پرداخت نمی کنید. اگر به نظر می رسد که میزان اجاره کمی بالا است، این موضوع را با دفاتر محلی املاک در میان بگذارید. اگر مایل به زندگی با یک محلی هستید، می توانید به گروه‌های فیس بوک برای یافتن همخانه مراجعه کنید.

اجاره خانه در استانبول از طریق Airbnb

علی رغم این تصور رایج که Airbnb در ترکیه غیرقانونی است، تا زمانی که مالیات را بپردازید، این پلتفرم قانونی و ایمن است. البته این مورد بر عهده مالکان است و شما به عنوان مستاجر باید مواردی که در بخش های پیش مرور کردیم را رعایت کنید تا دچار مشکلات قانونی نشوید.

اجاره خانه در استانبول از طریق Airbnb

شرایط اجاره خانه در استانبول

اگر قصد دارید ملک را به مدت طولانی اجاره کنید و با قوانین یا زبان ترکی آشنایی ندارید، بهتر است به یک دفتر مشاوره مراجعه کنید تا در هر مرحله به شما کمک کنند، به خصوص هنگام تنظیم قرارداد. در واقع، توافقات شفاهی آنچنان معتبر نیستند. ممکن است نخواهید قرارداد بنویسید و با استخدام نکردن وکیل، مقداری پول پس انداز کنید، اما اگر دچار مشکل شوید، به سختی می توانید آن را بدون پشتوانه قانونی حل کنید. همچنین پس از اینکه قرارداد را نهایی کردید، حتما آن را محضری کنید تا هر دو طرف از مسئولیت خود آگاه باشند.

اجاره و قرارداد

همانطور که در ترکیه مرسوم است (و در قراردادها نوشته می شود)، اجاره ماه اول معمولا از قبل پرداخت می شود. همچنین انتظار می رود مستاجر مبلغی را برای جبران خسارت احتمالی پرداخت کند. در صورت اجاره فصلی، برخی از صاحبخانه ها ممکن است 5 یا 6 ماه اجاره درخواست کنند.

در قوانین ترکیه نیز چنین آمده است که تمام اجاره ها (یا حداقل آن هایی که بیش از 500 لیر هستند) باید از طریق حواله بانکی پرداخت شوند تا قابل ردیابی باشند. شما به عنوان مستاجر باید از مالک بخواهید که یک رسید برای امور مالیاتی به شما ارائه دهد، به ویژه اگر در مجموعه هایی کار می کنید که هزینه مسکن را پرداخت می کنند.

شرایط اجاره های کوتاه مدت چگونه است؟

وقتی صحبت از اجاره های کوتاه مدت می شود، باید از آخرین اصلاحیه “قانون اعلام هویت” آگاه باشید. این اصلاحیه که در سال 2016 وارد قانون شد، بیان می کند که اگر ملک برای تعطیلات اجاره شده باشد، صاحبخانه باید نام مستاجران را در سیستم GIYKIMBIL دولت ثبت کند (Geçici İkamet Yerleri Kimlik Bildirme / سیستم شناسایی برای اقامتگاه های موقت).

مهم نیست که مستاجران حتی یک یا دو شب اقامت دارند. مالک قانونا موظف است نام مستاجران را در سامانه ثبت کند. عدم انجام این کار، روزانه 700 لیر جریمه نقدی به همراه خواهد داشت. ژاندارم (ژاندارما) پس از ثبت نام شرایط مستاجران را بررسی می کند. این سیستم برای مبارزه با فعالیت های تروریستی طراحی شده است.

شرایط اجاره خانه در استانبول

نحوه ثبت نام مستاجران در سامانه GIYKIMBIL

در ایستگاه ژاندارم محلی، رمز عبوری به شکل رایگان برای شما صادر می شود کع به شما امکان دسترسی به سامانه GIYKIMBIL را می دهد. اگر شناسه ترکی دارید یا با مجوز کار در ترکیه هستید، می توانید بدون هیچ مشکلی در سیستم ثبت نام کنید. با این حال، اگر این ها را ندارید، می توانید از وکلا کمک بگیرید.
اگر رمز عبور به نام شما صادر شود، مسئولیت قانونی ارسال نام ها بر عهده شماست. بنابراین، این کار را به مالک بسپارید یا اگر از طریق یک آژانس املاک برای اجاره خانه در استانبول اقدام کرده اید، آن ها باید ارسال را انجام دهند. همچنین باید مدارک هویتی هر دو طرف ارائه شود.

آیا پرداخت مالیات بر عهده مستاجران است؟

صرف نظر از مدت اقامت شما، برای هر مبلغی که بیش از 5400 لیر (در سال) به دست می آورید، باید میزان درآمد حاصل را به اداره مالیات اعلام کنید. از این رو، ممکن است مالکان مجبور شوند بخشی از اجاره را به عنوان مالیات بپردزند. اما در این بین، پرداخت مالیات بر عهده مستاجر نیست. توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر، راهنمای انگلیسی اداره مالیات ترکیه برای افراد خارجی را بررسی کنید.

چرا استانبول شهر مناسبی برای اجاره خانه است؟

هر کشوری یک شهر برجسته دارد و در ترکیه، استانبول برجسته ترین شهر است. در واقع، در طول تاریخ بشریت، کشور ترکیه مدام درگیر تجارت، سیاست و جنگ بوده است و امپراتوری ها بسیاری برای به دست آوردن کنترل این نقطه استراتژیک با یکدیگر جنگیده اند. خوشبختانه این روزها، زندگی در ترکیه بسیار آرام تر است و شهر استانبول به عنوان یک مرکز بین المللی برای گردشگری، امور اقتصادی و تجارت شناخته می شود. از این رو، بسیاری از افراد در پی اجاره یا خرید ملک در استانبول هستند.

چرا استانبول شهر مناسبی برای اجاره خانه است؟

استانبول به عنوان بزرگترین شهر ترکیه با بیش از 15 میلیون نفر جمعیت، پر هرج و مرج و در عین حال، آرام است. تمام افرادی که برای اولین بار پا در این شهر می گذارند، مجذوب موقعیت استانبول می شوند که در تقاطع دو قاره قرار گرفته است. در واقع، شما در استانبول با شهری مواجه می شوید که در بین دو دریای مرمره و دریای سیاه، بین دو قاره اروپا و آسیا و بین دو جهان سنتی و مدرن قرار گرفته است. همچنین استانبول به خانه بسیاری از مهاجران تبدیل شده است که مشتاق هستند از فرصت های ویژه کاری و تحصیلی استفاده کنند.

روتس کپیتال؛ همراه شما برای اجاره خانه در استانبول

مجموعه روتس کپیتال با سابقه بالا در زمینه خرید خانه در ترکیه، فروش، رهن و اجاره خانه در استانبول، از برترین گزینه ها برای انجام امور ملکی در کشور ترکیه است. در واقع، ما میزبان شما در ترکیه خواهیم بود و شما را از فرودگاه تا مرحله نهایی خرید یا اجاره ملک در استانبول همراهی می کنیم. البته خدمات ما در روتس کپیتال به اجاره خانه ختم نمی شود و ما در فرآیند اخذ شهروندی ترکیه همراه شما هستیم. از خدمات دیگر ما در ترکیه می توان به مشاوره برای خرید ملک در ترکیه، سرمایه گذاری، ثبت شرکت، اخذ انواع ویزا رفع دیپورتی از ترکیه و … اشاره کرد.

6 thoughts on “اجاره خانه در استانبول (کوتاه مدت و سالانه) + نکات مهمی که باید در حین اجاره رعایت شود

  1. اجاره خانه رو به دریا در استانبول با قیمت مناسب برای 7 شب میشه پیدا کرد؟ و اینکه برای اجاره آپارتمان لازمه که پاسپورتمون گرو آژانس بمونه؟

    1. بله صددرصد میشه پیدا کرد مهرداد جان و اینکه فعلا سرویس اجاره اپارتمان در استانبول ما راه اندازی نشده تا بتونم جواب سوال بعدیتونو که (پاسپورت گرو آژانس میمونه یا نه) رو بدم

  2. سلام امیدوارم خوب باشید من قصد اجاره دادن یک واحد یک خوابه شیک در رزیدنس فرنیش در بیلک دوز ماهیانه دارم لطفا راهنمایی بفرمایید مرسی

  3. سلام. یک سوئیت مبله برای مدت سه هفته در حوالی دانشگاه باهچه شهیر استانبول با قیمت حداکثر 10000 لیر می خواستم. آیا امکان رزرو آن از ایران وجود دارد. ممنون می شوم که راهنمایی کنید و در صورت امکان از طریق مجموعه شما انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

واتس اپ