بهترین هتل های استانبول

هتل های استانبول

معرفی بهترین و لوکس ترین هتل های استانبول

هر ساله افراد بسیار زیادی برای گردش به شهر زیبا و تاریخی استانبول سفر می‌کنند و قصد اقامت ترکیه که نهایتا به چند روز بیانجامد را دارند. یکی از مواردی که اطلاع از آن به هنگام سفر به این شهر باستانی بسیار حائز اهمیت است، آگاهی از وضعیت انواع اقامتگاه ها و هتل ها است. به طور کلی در هر یک از شهرهای ترکیه، اقامتگاه های متنوعی برای استقرار وجود دارند که انتخاب آن وابسته به وُسع مالی، نوع و حتی هدف شما از سفر است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های استانبول آشنا شوید، زیرا اقامت در این هتل های زیبا و 5 ستاره که نظر بسیاری از گردشگران و مسافران را به خود جلب کرده، خالی از لطف نخواهد بود.

هتل های استانبول

بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول

  • هتل دیوان (Divan)

این هتل زیبای 5 ستاره، یکی از هتل های استانبول در میدان تکسیم واقع شده است. موقعیت جغرافیایی، معماری مدرن و امکانات بی‌نظیر این هتل، آن را به یکی از لوکس ترین هتل های استانبول تبدیل کرده است. علاوه‌بر زیبایی و شکوه نهفته در دل معماری مدرن، تنوع و فراوانی امکانات آن موجب جذب طرفداران بسیاری شده است. هتل دیوان دارای 191 اتاق بوده که تمامی اتاق‌ها دارای کفپوش یا فرش بوده و دارای حمام، تخت یک یا دو نفره و یا مبل‌های تختخواب شو هستند.

همچنین یک خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون به همراه تمامی کانال‌های ماهواره‌ای، وای‌فای، سشوار، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، تهویه مطبوع و … درون هر اتاق تعبیه شده است. بخش پذیرش آن نیز به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی است. این هتل به دلیل داشتن اتاق‌های کنفرانس، اینترنت پر سرعت، دستگاه فکس و کپی و … گزینه مناسبی برای سفرهای کاری نیز محسوب می‌شود.

____________________________________________________________
بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی استانبول
____________________________________________________________

حمام ترکی و مرکز اسپا در فضایی به مساحت 1800 مترمربع نیز می‌تواند خستگی یک روز کاری یا گردش و تفریح در مراکز خرید را از تنتان بیرون کند. در لابی هتل نیز انواع رستوران ها و کافه ها، شیرینی‌فروشی، باشگاه ورزشی، آرایشگاه و … وجود دارد. اگر بخواهید از پارکینگ اختصاصی آن نیز استفاده کنید با پرداخت مبلغی اضافی، این امر نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

هتل دیوان استانبول

  • هتل شنگری لا بسفروس (Shangri La Bosphorus)

یکی از لوکس ترین هتل های استانبول است که بین کاخ دولما باغچه و موزه ناوال قرار دارد و به میدان تکسیم نیز نزدیک است. استفاده از معماری مجلل شرقی و عثمانی در نمای ظاهری و داخلی آن و قرارگیری‌اش در کنار تنگه بسفر، این هتل را در سال 2014 و بلافاصله پس از تأسیس در رده بهترین هتل های تازه تأسیس جهان قرار داد.

این هتل به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به مهمانان است و خدمات مختلفی نظیر تبدیل ارز هم ارائه می‌کند. البته افراد می‌توانند در صورت داشتن کارت بانکی معتبر، عملیات خود را با استفاده از دستگاه خودپرداز تعبیه شده انجام دهند. سالن‌های بزرگ و مجلل این هتل مخصوص جلسات رسمی و غیررسمی، همایش‌ها و جشن‌هاست که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای این سالن‌ها را رزرو کنید.

این هتل از 186 اتاق و سوئیت تشکیل شده که بسته به قیمت شان دارای متراژ، منظره، بالکن، امکانات و تجهیزات مختلفی بوده و به دوازده نوع مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند. از آنجایی که این هتل همواره برای در صدر ماندن می‌کوشد، انتخاب شما هر یک از این اتاق‌ها که باشد، نیازهای یک اقامت استثنایی را برای شما برآورده می‌کند.خدماتی نظیر خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون ماهواره‌ای، اینترنت رایگان، اتو و میز اتو، سشوار، مینی‌بار، گاوصندوق الکترونیکی، قهوه‌ساز، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، تهویه مطبوع و … را دارا بوده و امکاناتی همچون پارکینگ، آرایشگاه، باشگاه ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ درمانی و … را ارائه می‌کند.

کافه ها و رستوران های مجلل و لوکس آن نیز دارای بالاترین کیفیت بوده که به همراه زیبایی، تمیزی و رفتار مناسب پرسنل آن، مهمانان آن را به مهمانانی وفادار تبدیل کرده است. یکی از جالب‌ترین نکات در مورد این هتل، آن است که برخلاف سایر هتل ها، حیوانات خانگی اجازه ورود داشته و می‌توانند در کل هتل رفت‌و‌آمد کنند.

هتل شنگری لا بفروس استانبول

  • هتل رافلز استانبول (Raffles)

این هتل به دلیل ارائه خدمات و امکانات رفاهی در بالاترین سطح ممکن، در سال 2019 میلادی توسط Forbes Travel Guide به عنوان تنها هتل استانبول 5 ستاره شناخته شد. ارتفاع این هتل به قدری زیاد است که با قرارگیری در تراس آن شهر استانبول را زیر پای خود می‌بینید و می‌توانید از چشم‌انداز زیبای تنگه بسفر، لذت ببرید. این هتل دارای 185 اتاق بود که تمامی آن‌ها به سیستم تهویه مجهز بوده و دارای آشپزخانه، یخچال، حمام، گاوصندوق، تلویزیون، وای‌فای، مینی‌بار، قهوه‌ساز، سشوار، و … هستند.

البته فقط در برخی از این اتاق‌ها بالکن وجود دارد.علاوه‌بر این امکانات، دارای استخرهای باز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، بدنسازی و یوگا، آرایشگاه، کلوپ بازی برای کودکان، زمین بازی، اتاق‌های مناسب برای افراد با ویلچر و … می‌باشد. تمامی این امکانات موجب می‌شوند تا سفری پُر آرامش را تجربه کنید.

هتل رافلز استانبول

  • هتل ماریوت (Marriott)

این هتل لوکس در سال 2013 میلادی، در 35 طبقه و 259 اتاق، در بخش اروپایی استانبول و در مرکز مد و فشن، یعنی شیشلی افتتاح شد. مسئولان این هتل همواره در تلاشتند تا بهترین خدمات را به مهمانان خود ارائه کنند و بدین طریق بتوانند در لیست هتل های معروف استانبول و 5 ستاره باقی بمانند. اگرچه بسیاری از افراد اقامت در بهترین هتل های نزدیک میدان تکسیم را انتخاب می‌کنند، اما عده ای نیز سرویس‌دهی خوب و چشم‌انداز زیبای این هتل را مدنظر قرار می‌دهند.

این هتل دارای صندوق امانات، صرافی، اینترنت رایگان در سراسر هتل، خشکشویی، آرایشگاه، زمین بازی کودکان، پارکینگ رایگان، استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی، زمین تنیس، باشگاه ورزشی، مرکز درمانی و … بوده و خدمات خود را به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌کند. همچنین در تمامی اتاق‌های این هتل، تختخواب یا مبل تختخواب‌شو، یخچال، مینی بار، اتو و میز اتو، تلویزیون، سشوار، تلفن، چای‌ساز، قهوه‌ساز و … وجود دارد که یک سرویس عصرانه خوب، آن را تکمیل می‌کند. دیوارهای شیشه‌ای موجود در برخی از اتاق‌های آن، چشم‌انداز زیبایی از مناظر اطراف ایجاد کرده است.

اگرچه کانترهای ارائه صبحانه کمی کوچک‌اند اما تنوع سرویس ارائه شده به قدری است که ضعف کوچکی فضا دیگر به چشم نمی‌آید. در کافی‌شاپ‌های آن نیز می‌توان به سرو نوشیدنی‌های مختلف پرداخت.

هتل ماریوت استانبول

  • هتل مارمارا تکسیم (Marmara Taksim)

یکی از زیباترین هتل های استانبول در میدان تکسیم است که چشم‌اندازی زیبا به تنگه بسفر دارد. این هتل 5 ستاره، تمامی امکاناتی را که از یک اقامت لوکس مدنظر دارید، به بهترین شکل ممکن و باکیفیت‌ترین حالت در اختیارتان قرار می‌دهد. تمامی اتاق‌های آن مجهز به تخت و مبلمان، تلویزیون ماهواره‌ای، کمد، اینترنت پُرسرعت، مینی‌بار و … است. همچنین دارای خدمات مختلفی همچون سالن‌های ورزشی، استخر روباز، مرکز اسپا، ماساژ، حمام ترکی و … است.

این هتل یکی از بهترین هتل ها برای عاشقان شکلات است، چراکه به ارائه انواع شکلات های دست ساز و خوش طعم پرداخته و و امکان سرو انواع دسرها و نوشیدنی‌های شکلاتی در کافه‌های آن وجود دارد. همچنین می‌توانید در رستوران توتی بر فراز آسماندر تراس رستوران پانارومای آن به هنگام سرو غذاهای لذیذ، از مناظر زیبای استانبول نیز لذت ببرید.

هتل مارمارا استانبول

  • هتل اینترکانتیننتال استانبول (InterContinental)

این هتل یکی از هیجان انگیزترین هتل های استانبول است که هنگام رزرو اتاق‌های آن دو انتخاب دارید؛ هم می‌توانید از اتاق‌های رو به تنگه بسفر استفاده کنید و هم می‌توانید اتاق های روبه میدان تکسیم را برگزینید. در رستوران تراسی Safran این هتل می‌توانید به هنگام سرو غذا از موسیقی زنده ترکی نیز لذت ببرید و در رستوران باغ Veranda می‌توانید از غذاهای کشورهای مختلف استفاده کنید.

اگر هم عاشق شیرینی و شکلات هستید، حتماً به قنادی های این هتل سر بزنید. این هتل پنج ستاره تلاش می‌کند تا با ارائه بهترین امکانات و خدمات همچون استخر روباز، باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، ماساژ و … بهترین و لوکس ترین ها را برای مهمانانش فراهم کند.

____________________________________________________________
بیشتر بخوانید: مراکز خرید استانبول
____________________________________________________________

هتل اینترکانتیننتال استانبول

  • هتل رادیسون بلو شیشلی (Radisson Blu)

این هتل پنج ستاره یکی از لوکس ترین هتل های شهر استانبول است که بقدری زیبا و عالی طراحی شده که جای حرفی باقی نمی‌گذارد. این هتل دارای 291 اتاق است که همگی مجهز به سیستم تهویه، آشپزخانه، یخچال، حمام، تلویزیون، وای‌فای، مینی‌بار، قهوه‌ساز، سشوار، صندلی نشیمن و … هستند.

همچنین دارای خدمات مختلفی همچون صندوق امانات، سالن‌های ورزشی، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، وای‌فای رایگان، سالن اسپا و ماساژ، تبدیل ارز، فکس و فتوکپی، خشکشویی، سوییت‌های مخصوص برای ماه‌عسل، امکانات ویژه معلولین، اجاره خودرو، انواع رستوران، کافه، بوفه، مرکز تجاری و … است و به صورت شبانه‌روزی پذیرش می‌کند.

هتل رادیسون بلو استانبول

  • هتل هیلتون استانبول (Hilton)

این هتل بسیار زیبا در 34 طبقه و 829 اتاق مجلل که در بخش اروپایی استانبول واقع شده، روبه‌روی تنگه بسفر قرار گرفته و یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به یک جای تفریحی و در عین حال دنج علاقه‌مندند. در طراحی و دکوراسیون اتاق‌های آن از معماری سنتی ترکی بهره گرفته شده و تمامی رنگ‌های استفاده شده در آن ملایم و آرامبخش هستند. امکانات ارائه شده توسط این هتل به قدری زیاد است که خودش به تنهایی می‌تواند یک مرکز تفریحی به حساب بیاید و همه این آپشن ها این گزینه را به یکی از هتل های لوکس استانبول تبدیل کرده است.

این هتل به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و علاوه‌بر ارائه خدمات مختلف، دارای: 7 رستوران غذاخوری، کلاس‌های ایروبیک و امکانات مربوط به بازی اسکواش و تنیس است. این هتل نیز همانند هتل شانگری لا بسفروس دوستدار حیوانات بوده و به دلیل اجازه ورود حیوانات خانگی، یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها نزد گردشگران است.

هتل هیلتون استانبول

  • هتل الایت ورد بیزینس (Elite World Business)

یکی از لوکس ترین هتل های استانبول و دارای 181 اتاق است که تلاش می‌کند تمامی امکانات را به بهترین شکل در اختیار مهمانان قرار دهد. در رستوران های این هتل هم غذاهای سنتی و هم غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. کافه‌های آن که بیشتر به سبک کافه‌های ایتالیایی است، می‌توان یک عصر دنج را با انواع قهوه‌ها سپری کرد. اما اگر دلتان نوشیندنی‌های سالم و سبک یا آبمیوه‌های تازه را می‌خواهد، می‌توانید سری به رستوران Fit Bar آن بزنید. به عبارتی خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل به گونه‌ای است که پاسخگوی تمام سلیقه‌هاست.

هتل الایت ورد استانبول

  • هتل پرا پالاس جمیرا (Pera Palace)

یکی از هتل های 5 ستاره استانبول با 116 اتاق است که به سبک نئوکلاسیک طراحی شده است و ترکیبی از هنر عثمانی و اروپایی در آن به چشم می‌خورد. این هتل دارای اتاق‌هایی لوکس با کفپوش چوبی و پنجره‌هایی بزرگ دارد که چشم‌اندازی زیبا از منطقه پرا را به نمایش گذاشته است. بیشتر اتاق‌ها دارای بالکن بوده و همگی مجهز به تلویزیون، مینی‌بار و حمام‌های سنتی هستند. همچنین مجهز به استخر سرپوشیده، حمام بخار، سونا، جکوزی و سالن ورزشی است.

رستوران آگاتا انواع غذاهای ترکی و شیرینی ‏فروشی فرانسوی آن، انواع کیک‌های خانگی را تهیه می‌کند. این هتل برای آن دسته از افرادی که به شبگردی، رستوران گردی استانبول، خرید و یا بازدید از موزه‌ها را دارند گزینه مناسبی است، زیرا تعداد زیادی موزه و گالری در نزدیکی هتل قرار دارد.

هتل پرا پالاس استانبول

سخن پایانی

در این مطلب با 10 مورد از بهترین هتل های استانبول آشنا شدیم. اگرچه تعداد هتل‌های لوکس و پنج ستاره موجود در استانبول بسیار فراتر از این‌هاست؛ اما سعی کردیم آن دسته از هتل‌هایی را به شما معرفی کنیم که بیشتر مورد توجه توریست ها و گردشگران قرار گرفته است. به گونه‌ای که حتی برخی از این هتل‌ها آنقدر خدمات و امکانات خوبی را به مهمانان خود ارائه می‌کنند که گردشگران و توریست‌ها در سفرهای بعدی خود، فقط همان هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. در صورتی که برای رزرو بهترین هتل های استانبول به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید، با ما تماس گرفته تا مطالب بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

سوالات متداول

 آیا حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل ها را دارند؟

همه هتل های استانبول امکان ورود و نگهداری از حیوانات خانگی را نخواهند داشت، اما برخی هتل‌ها وجود دارند که دوستدار حیوانات بوده و بدون هیچگونه مشکلی، به شما اجازه ورود حیوانات خانگی را خواهند داد که عبارتند از : هتل شانگری لابسفروس و هتل هیلتون

هتل های استانبول در میدان تکسیم کدام هستند؟

هتل اینترکنتیننتال – هتل مارمارا – هتل ماریوت – هتل دیوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

واتس اپ