نماد سایت روتس کپیتال

مهاجرت

مهاجرت

مهاجرت

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم

اگر می خواهید به کانادا مهاجرت کنید و نمی دانید از کجا شروع کنید بهتر است فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را پر کنید . در این فرم مشخصات و تحصیلات ،میزان دارایی  و استعداد های هنری شما بررسی می شود. در صورتی که شرایط شما با یکی از روش های زیر مطابقت داشته باشد وکلای حقوقی با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی می کنند. در ادامه به بررسی روش های مهاجرت می پردازیم.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟

مهاجرت به کانادا کار آسانی است ولی قبل از آن نیاز به تحقیقات بسیاری دارد چرا که اگر نقص مدارک و شرایط داشته باشید به راحتی رد می شوید اما اگر با راهنمایی درست، مسیر درست را انتخاب کرده باشید به راحتی می توانید به کانادا مهاجرت کنید.

اگر قصد مهاجرت به کانادا دارید باید با برنامه ریزی دقیق باید شروع کنید.

راه های مهاجرت تضمینی به کانادا ۲۰۲۰

دولت کانادا از سال ۲۰۱۵ برای مدیریت مهاجران این کشور چه در زمینه کارگران مهاجر و چه محصل ها و چه مهاجرت های تجاری برنامه اجرا میکند. افرادی که برای مقاصد کاری و یا ادامه تحصیل مایل به اخذ اقامت کانادا هستند باید به طور رسمی با پر کردن فرم مخصوص توضیح ورود به کانادا قصد خود را از مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت دائم اعلام کنند.

چگونه از ایران به کانادا مهاجرت کنیم

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در کانادا

کانادا در حال حاضر بیش از ۴۰۰ هزار دانشجوی بین المللی در حال تحصیل دارد. افرادی که دوره تحصیلی خود را در کانادا میگذرانند نه تنها از امکانات آموزشی خوب و کافی بهره مند میشوند بلکه میتوانند پس از فارغ التحصیلی از امکانات خوبی مانند تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی و یا فرصت های شغلی مختلف بهره مند شوند و هم چنین از طریق ویزای تحصیلی کانادا میتوانند برای اخذ اقامت دائم در کانادا اقدام کنند.

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی در مدارس و کالج های کانادا :

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی دانشگاه های کانادا در مقطع لیسانس :

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلیدانشگاه های کانادا عبارتند از

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی دانشگاه های کانادا در مقطع فوق لیسانس:

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی دانشگاه های کانادا در مقطع دکترا:

چگونه بدون پول به کانادا مهاجرت کنیم

هزینه ویزای تحصیلی کانادا

انواع هزینه ها هزینه به دلار کانادا
هزینه مربوط به تقاضای صدور ویزای تحصیلی کانادا – به ازای هر نفر ( شامل درخواست افزایش مدت زمان تحصیل) ۱۵۰
بازگردانی وضعیت خود به یک دانشجو ۳۵۰

(هزینه بازگردانی وضعیت ۲۰۰ دلار و هزینه مجوز تحصیلی جدید ۱۵۰ دلار است)


برنامه مهاجرتی جدید استان نیوفاندلند و لابرادور ۲۰۲۱

آقای Gerry Byrne، وزیر مهاجرت استان نیوفاندلند و لابرادور، از بازگشایی یک مسیر مهاجرتی جدید خبر داد. این مسیر مهاجرتی جدید Priority Skills نام دارد و تحت برنامه نامزدهای استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP)  در ۲ ژانویه ۲۰۲۱ اجرا و تازه واردانی با تحصیلات و مهارت بالا را با تجربه تخصصی در بخش هایی مانند فن آوری جذب می کند.

این برنامه به علت پیشی گرفتن افزایش روزافزون تقاضای استان نسبت به فارغ التحصیلان و استخدام های محلی ایجاد خواهد شد. کارفرمایان در بخش‌های با رشد بالا که به مهارت‌های خاصی نیاز دارند، مسیر جدید را درخواست کرده‌اند، چون تلاش آنها برای استخدام محلی، پاسخگوی تقاضای روزافزون برای نیروی کار ماهر و باتجربه نبوده است.

مشاغل مورد تقاضا، در بخش هایی مثل فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری اقیانوس ها، مراقبت های بهداشتی، کشاورزی و آبزی پروری است و افراد باید:

چگونه قانونی به کانادا مهاجرت کنیم

چگونه از ایران به کانادا مهاجرت کنیم

خروج از نسخه موبایل